Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JuliettaB | użytkownik

imię i nazwiskoJula adresLegnica zarejestrowany22.04.2008 @23:07:26 ostatnio na stronie04.02.2017 @21:20:13

hobby..

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty157 komentarze626 posty na forum3

komputer / sprzęt
samsung nv7 , canon 500d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~fourlyrics    07.08.2008 @11:59:37
no to już wiesz planujesz zakup ?
~kasiaczarna    07.08.2008 @11:57:43
ślicznie dziękuję
_______
'co świat ma z dwojga ludzi, którzy nie widzą świata?'
~fourlyrics    07.08.2008 @11:57:19
hmm to nie ja jestem, ale to są czerwone zwykłe trampy z conversa, kupisz je w conversie xD
~amafoto    07.08.2008 @11:45:44
dzieki za rady.

zapraszam do komentowania moich innych zdjęć
~Semideus    04.08.2008 @17:06:53
dziękuję
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~lovedelete    04.08.2008 @16:53:20
to odbicie lustrzane. jeden jest prawdziwy
~pozytywnie    04.08.2008 @13:42:17
dzięki
_______
i quess it would be nice to give my heart to a god, but which one do i choose?
~miichelle    03.08.2008 @18:02:37
Nie ważne zdjęcia, tylko to co na nich. W tym wypadku brak ostrości nie jest aż tak bardzo psujący efekt.
Ps. Poza tym kompresja spieprzyła jakość.
_______
It's as if I've taken love heroin, and now I can't ever have it again.
http://autofocus.blox.pl/2008/01/Wielcy-fotografowie-w-Internecie.html
~DAWIDo    03.08.2008 @17:09:53
na komputerze albo jak masz mozliwosc nakrecania konwertereow czy jakis takich dziwnych rzeczy
~DAWIDo    03.08.2008 @17:06:53
jak sie robi obiektywem 15mm fisheye to wykrzywia
~oloszkaa    03.08.2008 @17:06:08
ta się składa że mam ten program i często z niego korzystam :D
_______
Boli mnie, boli jak cholera. Boli mnie brak Ciebie.
Nie sądziłam, że aż tak. Że aż tak bardzo i bez wyjścia !
~KarllaArt    31.07.2008 @14:51:16
aj nie chciałam się bawić z sklejanie,
tak mi się kadr spodobał,to tak go zostawiłam
dzięki;]
_______
Cyk cyk cyk
~PrzemQs    08.07.2008 @10:18:45
Chciałbym Was wszystkich powiadomić i zaprosić na LUBIŃSKI ZLOT DIGARTU który odbędzie sie 19.07.2008. Start godzina 18:00, miejsce spotkania- rynek pod ratuszem (kolo księgarni). Zapraszam nie tylko lubinian ale i wszystkich Digartowiczów z okolic czyli Polkowic, Legnicy itd. Termin nie ulega zmianie jedynie można negocjować jeszcze godzinę Zlot odbędzie się niezależnie od tego czy będzie wiele osób czy nie. Na zlot zabieramy sprzęt (jeśli jesteście fotografami) a reszta ma sie uzbroić w dobry humor i entuzjazm ;D Wiadomość tą wysyłam do wszystkich ludzi którzy mogą być potencjalnymi towarzyszami zlotu

SPOTKAMY SIE W CELU SPOTKANIA NO I NAPICIA BRONKA I POGADANIA

PISZEMY KTO BĘDZIE
_______
Come on ;D
~Deserteur    02.07.2008 @13:22:26
ok, ok rozumiem, ale teraz można powiedzieć, że twoją wiedza o fotografii sie troszeczkę powiekszyłaAle warto wiedzieć takie rzeczy, bo nie dość, że to podstawa, ale także można uzuskać lepsze zdjęcia i bardziej można wykorzystać to co daje Ci twoj apart nie posiadając lepszego wiec zachęcam do literatury na ten temat i wszytstkie inne zwiaznae ze zdjęciami:P
_______
"Milczenie złotem, kiedy rozmówca jest idiotą."
~Deserteur    01.07.2008 @15:02:30
hmm. jak ci to wytłumaczyć. o czas naświtelnia lub poprosto otwarcia migawki możę być np. 1/250 1/125 1' itp. a to co podałaś to przesłona
_______
"Milczenie złotem, kiedy rozmówca jest idiotą."
~Tygrys    01.07.2008 @12:23:29
Dziękuję za wizytę i ocenę moich prac Pozdrawiam.
_______
****Przybyłem - Zobaczyłem - Oceniłem****
****Oceń też moje prace ***Zapraszam****
~KarllaArt    01.07.2008 @12:16:22
Haha-z ogródka robiłam :P
_______
Cyk cyk cyk
~KarllaArt    27.06.2008 @21:29:43
Efekt zadowalający :D

_______
Cyk cyk cyk
~erx    27.06.2008 @11:50:35
masz oko do zdjęć więc aparat morze byc taki sobie a zdjęcia super
pozdrawiam
~erx    27.06.2008 @11:45:42
ale i tak dziadoski :D
~erx    27.06.2008 @11:41:54
taki szmelc Panasonic DMC-FZ7

~justynabaak    26.06.2008 @19:59:28
tego czegoś? to znaczy czego?
~Oleq    26.06.2008 @13:36:21
to sie przyjrzyj ;p
_______
Ja nie idę ale mknę....
Zapraszam miłośników gór http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow
~Semideus    26.06.2008 @13:34:55
dziękuję
_______
In the darkness of futures past
the magician longs to see
one chants out between two worlds
Fire Walk With Me
~cuddly    24.06.2008 @11:26:12
nie wiem, nie znam się na ich psychice :P
_______
<:3)~
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt